0

3 sposoby na poprawę wyników wyszukiwania dzięki machine learning

Obecnie, niemalże każda osoba, która poszukuje konkretnego towaru lub usługi, zanim dokona swojego wyboru, sprawdza konkretny produkt w sieci. W 2018 roku, jeśli chodzi o użytkowników Internetu, przybyło ich blisko 360 mln, czyli mniej więcej

Read more
0

Programmatic buying vs sieć GDN. Sposoby na skuteczne kampanie on-line

Programmatic buying (programmatic advertising) to inteligentna, oparta na danych, w pełni zautomatyzowana technologia, który służy do wyświetlania spersonalizowanych i targetowanych reklam w sieci. Programmatic buying został

Read more
0

5 sposobów na zwiększenie ruchu organicznego na stronie

Wysoka liczba użytkowników, którzy trafiają na stronę organicznie (bezpłatnie) to dobry znak. To cenne źródło ruchu na stronie. Świadczy między innymi o dobrym pozycjonowaniu witryny oraz wysokiej rozpoznawalności marki. Istnieje kilka prostych, ale skutecznych metod na to, jak ściągnąć użytkowników na www. Z tego artykułu dowiesz się jak zwiększyć ruch organiczny na stronie. 

Read more
0

Porzucony koszyk – 3 sposoby na zatrzymanie klienta

Według raportu Business Insidera wartość towarów znajdujących się w porzuconych koszykach wynosi globalnie ponad 4 biliony dolarów. W 2016 roku współczynnik porzuceń koszyka w badanych firmach wynosił 73,4%, a liczba ta wciąż rośnie.

Read more

7 darmowych narzędzi, które pomogą Ci w optymalizacji kampanii Google ADS

Jak stworzyć kampanię Google Ads, która pomoże Ci osiągnąć założone cele? Jak sprawdzić, czy wybrane słowa kluczowe przyniosą oczekiwany efekt? Z jakimi kosztami liczyć się podczas planowania kampanii? To kluczowe pytania w pracy

Read more

Jak zwiększyć liczbę zbieranych leadów przez zmiany w formularzu kontaktowym?

Formularze kontaktowe to jedno z głównych narzędzi do pozyskiwania leadów przez stronę www. Poprawnie skonstruowane, pozwalają na przekonwertowanie części anonimowego ruchu na Twojej stronie internetowej w kontakty do realnych osób, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Jak zwiększyć liczbę zbieranych leadów, poprzez dobry formularz kontaktowy? Poznaj 5 najlepszych praktyk!

Read more

Sprzedaż okien przez internet? Oczywiście!

Sprzedaż okien, drzwi i bram przez internet

Sprzedaż okien przez Internet może się wydawać nieoczywiste. Myśląc o sprzedaży okien, drzwi czy bram, pewnie nie traktujemy Internetu jako decydującego źródła przychodów. Tymczasem rola sieci w ścieżce zakupowej digital customera zainteresowanego trwałym wyposażeniem domów i mieszkań jest bardzo istotna. Jaką przyjąć strategię, aby maksymalnie wykorzystać potencjał internetu?

Read more

4 elementy, których nie może zabraknąć w Twojej strategii social media [CASE STUDIES]

must have social media

Internet to obecnie najczęściej pierwsze miejsce styku klientów z markami. To, jak wygląda nasza firma w sieci w dużym stopniu decyduje, czy klient zainteresuje się tym, co mamy do zaoferowania. Co więcej, wiarygodność marki nie determinuje już strona internetowa (zdarza się, że firmy wcale ich nie posiadają!), ale social media: profil na Facebooku, ilość fanów, częstotliwość publikacji i ilość komentarzy.

Read more