5 mitów Marketing Automation
Jakie są mity o Marketing Automation?
Zadbaliśmy o segmentację bazy, przygotowaliśmy treść mailingów i zaplanowaliśmy kampanię. Jednak e-mail drip to nie wszystko, co
Jakie są mity o Marketing Automation?
Zadbaliśmy o segmentację bazy, przygotowaliśmy treść mailingów i zaplanowaliśmy kampanię. Jednak e-mail drip to nie wszystko, co
Instagram to prawdziwa maszyna sprzedażowa. Aż 46% użytkowników tego portalu dokonuje zakupu pod wpływem ujrzanych na nim treści, co czyni Instagrama bardzo wdzięczną i skuteczną platformą sprzedażową. Dowiedz się, jak ją wykorzystać!
Jak sprzedawać
Newslettery wciąż są jednym z najbardziej popularnych rozwiązań w marketingu. Liczne przykłady pokazują, że to rozwiązanie potrafi wygenerować kilkukrotnie większy ruch niż np. komunikacja przez Social Media. Mówi się, że dobry Open Rate newslettera powinien
Read moreBędąc najpotężniejszym narzędziem dla reklamodawców internetowych, Google regularnie inwestuje w nowe przestrzenie reklamowe i udoskonalanie swojej oferty. Chociaż pierwsze informacje o monetyzacji Google Maps pojawiły się już jakiś czas temu, to w końcu możemy sprawdzić,
Read moreBadania wskazują, że zakupy online z roku na rok stają się coraz popularniejsze. Niektóre źródła wskazują, że w 2040 około
Read moreAfiliacyjny model sprzedaży ma się bardzo dobrze i wbrew niektórym pogłoskom — rośnie z roku na rok. Możliwości zwiększania przychodów w ten sposób jest coraz więcej, a niektóre branże potrafią być pod tym względem wyjątkowo dochodowe.
Read moreOpen Rate newsletterów jest zależny od wielu czynników. Należą do nich między innymi liczebności listy kontaktów, rodzaj branży i częstotliwość wysyłania kampanii e-mailowych. Badania wskazują, że średnie Open Raty wynoszą kilkanaście procent. W przypadku
Read moreCzy wiesz, które osoby z Twojej bazy kontaktów są dla Ciebie najbardziej wartościowe? Kto najczęściej robi u Ciebie zakupy, kto odwiedza stronę internetową, kto otwiera maile, a kto najczęściej klika w linki w newsletterach? Czy znasz konkretne zainteresowania
Read moreWyzwanie: Jak dostosować strategię marketingową do sezonowości w branży fashion?
Nic nie pozwoli nam tak skutecznie dopasować oferty do aktualnych zapotrzebowań naszych klientów, jak wiedza o sezonowości w branży fashion
Brand i Conversion Lift to spełnienie marzeń każdego e-marketingowca. To narzędzia od Google i Facebooka, dzięki którym dowiesz się, jak kampania reklamowa przełożyła się na wyniki sprzedażowe oraz na budowanie rozpoznawalności
Read more