Badanie: Konsument 2018 – zmień z nami oblicze digitalu

Novem wraz z agencją badawczą Smartscope, portalem Interia.pl i agencją Semahead prowadzi badanie “Konsument 2018”. Podziel się z nami swoją opinią i twórzmy wspaniałe doświadczenia zakupowe!

Jak jednak dokładnie przebiegają nasze ścieżki zakupowe? W jakim stopniu na nasze decyzje wpływa Internet? Dlaczego niektóre produkty wolimy kupować offline i czy może się to zmienić?

Na te i wiele więcej pytań postanowiliśmy poszukać odpowiedzi u źródła: czyli dzisiejszych konsumentów. Podziel się swoimi doświadczeniami i wraz z nami odmieniaj oblicze digitalu. Możesz także skontaktować się z nami, aby umówić spotkanie w celu przedstawienia wyników naszego badania.

Biorę udział w badaniu “Konsument 2018” >>

Z roku na rok coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się rynkiem ecommerce w Europie. Niebagatelną rolę w procesie zakupowym odgrywa Internet, z którego korzystamy równie często stacjonarnie, jak mobilnie.

Twoje zdanie jest bardzo istotne – uważamy, że nowoczesny marketing powinien pomagać klientom w podejmowaniu najlepszych dla siebie decyzji w najwygodniejszy sposób.