DoubleClick Bid Manager – get the party started!

Dla sporej części novemowców poniedziałek upłynął pod znakiem szkolenia z DoubleClick Bid Managera – platformy DSP nowej generacji, której zaczynamy w Novem używać.

Szkolenie poprowadziła Dorota Bigo z polskiego oddziału Google. Kilka wniosków i spostrzeżeń znajdziecie poniżej.

 

DoubleClick Bid Manager to przede wszystkim potęga wiedzy Googla, którą teraz możemy w Novem efektywnie wykorzystać. Dane, którymi dysponuje są dużo bardziej wiarygodne i szczegółowe iż dane 3-rd party data, którymi rynek jest tak naprawdę przepełniony – mówi Lena Krzemieniewska z Działu Programmatic Buying

 

Również ważna dla nas kwestia to rozwój retargetingu dynamicznego na Facebooku – co stanowi kolejną bardzo wartościową powierzchnię reklamową. Korzystanie z platformy DoubleClick Bid Manager to przede wszystkim korzyści dla naszych klientów: perfekcyjna deduplikacja danych, pełna synchronizacja z ekosystemem DoubleClick Digital Marketing, dzięki czemu nasi klienci mają dokładniejszy i spójny obraz całości działań reklamowych.

W Novem wdrażamy już DoubleClick Bid Managera dla jednego z klientów:

 

Rozpoczynamy działania retargetingowe dla lidera na rynku szybkich pożyczek. Kampania będzie zintegrowana z działaniami SEM – które realizujemy w DC Search, dzięki czemu będziemy mogli skorzystać z integracji tych dwóch systemów i lepiej zarządzać kampanią. Wykorzystamy w niej key words z kampanii searchowej oraz floodlighty aby lepiej rozwinąć możliwości kampanii reatrgetingowych – Natalia Dźwigaj, Account Manager.

 

Więcej na temat możliwości DoubleClick Bid Managera znajdziecie w naszym poprzednim wpisie.