DoubleClick Bid Manager w Novem

Bardzo miło nam poinformować, iż w Novem uruchamiamy DoubleClick Bid Manager – platformę DSP nowej generacji, w pełni zintegrowaną z ekosystemem DoubleClick Digital Marketing.

DoubleClick Bid Manager to zmodernizowana platforma  Invite Media, która została całkowicie przebudowana  na potrzeby zintegrowania zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym – właśnie w ramach DoubleClick Digital Marketing.

Jaką przewagę daje nam DoubleClick Bid Manager?

Pozwala przede wszystkim na efektywny zakup powierzchni reklamowej poprzez optymalizację w czasie rzeczywistym, unikalne algorytmy oparte na systemach uczących się, rozmaite taktyki targetowania: retargeting, kontekstowe, behawioralne i algorytmiczne.

Warto w tym miejscu wspomnieć o kontekstowym targetowaniu, które odbywa się nie na poziomie katalogu, gdzie dobierane kategorie są deklaratywne, tylko na podstawie semantycznej analizy zawartości strony. Dzięki temu możemy targetować kampanie w kontekście poszczególnej strony i odsłony, nie zaś całej witryny. Możemy również poprzez stosowanie wykluczających słów kluczowych zapewnić uniknięcie niepożądanych treści, a co za tym idzie – bezpieczeństwo marki.

Targetowanie może być oparte o bogate bazy danych Google. Dostępne są segmenty „in market” – osób, które poruszając się po sieci wykazują zachowania typowe dla użytkowników przed zakupem danego produktu. Można też tworzyć segmenty „look a like”, rozszerzając target kampanii do wszystkich internautów podobnych do naszych obecnych klientów lub użytkowników. Wykorzystanie tego typu danych ma duże znaczenie w kampaniach performance.

W ramach DoubleClick Bid Managera mamy również możliwość  zaawansowanego targetowania geolokalizacyjnego, tzw. Geofence Targeting, które pozwala na zdefiniowanie określonych obszarów geograficznych na mapie, a następnie dostarczenie informacji na temat osób, które aktualnie w tych miejscach się znajdują. Takie targetowanie, dzięki wykorzystaniu między innymi danych o umieszczeniu konkretnych punktów dostępowych wi-fi lub nadajników GSM, jest znacznie bardziej dokładne od tradycyjnego geotargetowania opartego o bazę IP.

DoubleClick Bid Manager to kolejne narzędzie po DoubleClick Campaign Manager oraz DoubleClick Search, które wykorzystujemy w Novem w kampaniach dla naszych klientów i które doskonale je uzupełnia.  Integracja z DoubleClick Digital Marketing, daje nam możliwość zarządzania całą wielokanałową, skierowaną na różne urządzenia kampanią – z jednego miejsca. Co ważne – możemy zarządzać tą kampanią z wykorzystaniem jednolitych danych, pozwalających na spojrzenie nie na odsłonę, czy kliknięcie, lecz cały user journey naszego konsumenta. Wykorzystanie platformy DoubleClick Bid Manager w ramach całego pakietu DoubleClick Digital Marketing, oznacza dla naszych klientów dokładniejszy i spójny obraz działań reklamowych oraz realizację idei Real Time Performance Marketing – lepsze wyniki kampanii efektywnościowych.