Multiple Text Optimization to najnowsza funkcja od Facebooka. Pozwala ona reklamodawcom dodać w jednej reklamie aż kilka tekstów, nagłówków i opisów. Teraz każdy zainteresowany MTO może dodać maksymalnie po 5 różnych wersji tekstu, 5 wersji nagłówka oraz 5 wersji opisu. Dynamicznie utworzone przez FB kombinacje reklam Multiple Text Optimization zostaną udostępnione różnym grupom odbiorców. System przeanalizuje wyniki i wygeneruje najlepiej działającą kombinację za pomocą uczenia maszynowego.
Pamiętajcie! Funkcja MTO nie umożliwia wyświetlania liczbowych wyników dla każdej kombinacji, tylko dla całej reklamy.
Jak włączyć funkcję Multiple Text Optimization?
- W oknie tworzenia reklamy w miejscu do wpisania tekstu/nagłówka/opisu pojawiły się buttony „Dodaj kolejną opcję”.
- Po kliknięciu „Dodaj kolejną opcję” pojawiają się dodatkowe pola do wpisania innych wersji tekstu/nagłówka/opisu.
Zakładka – tworzenie reklam
Zakładka – tworzenie reklam
Rozwinięcie wcześniejszej zakładki
- Gdy dodamy więcej opcji tekstu, nagłówka lub opisu, to w oknie podglądu reklamy pojawi się button „Pokaż więcej wersji”.
- Klikając go, możemy zobaczyć podgląd wszystkich możliwych kombinacji reklamy jeszcze przed opublikowaniem.
Dowiedz się więcej także o najnowszym rozwiązaniu – Google Display Optimization Score. Zapraszamy!