Należąca do grupy Novem agencja Brave Girls przygotowała raport dotyczący rynku kosmetycznego oraz nawyków urodowych Polek. Olga Karasińska i Justyna Bąba z dużą wnikliwością przeanalizowały nie tylko rynek polskich producentów kosmetyków, ale i zwyczaje zakupowe naszych rodaczek. . Dzięki raportowi dowiadujemy się co wpływa na decyzje zakupowe, jak dbamy o urodę oraz kto tak naprawdę skłania nas do eksplorowania rynku produktów z kategorii beauty.
Mamy przyjemność przedstawić Państwu infografikę, która powstała na bazie raportu i pracy Brave Girls.Osoby oraz marki zainteresowane poznaniem szczegółów płynących z raportu dotyczącego polskiego rynku kosmetycznego wraz z wynikamiprzeprowadzonych badań i dokładnymi insight’ami prosimy o kontakt z naszą specjalistką – Marleną Wieteską: marlena.wieteska@novem.pl
Zapraszamy do lektury i dyskusji!
Infografika powstała na bazie raportu „W kosmetyczce współczesnej polki…” – trendy na rynku kosmetyków oraz eksploracja insightów i nawyków Polek w obszarze dbania o urodę.