Nowe Novem

Jeszcze rok temu wielość i skuteczność kampanii opartych na działaniach skupionych wokół real-time marketingu pozwalała zakładać, że tędy właśnie przebiega droga, którą powinni podążać marketingowcy.  Czy te przypuszczenia się sprawdziły? Cóż, wielu to zapewne potwierdzi. Real-time marketing, oparty na natychmiastowej reakcji speców od reklamy, w dalszym ciągu pociąga swoją spontanicznością i opartą na rzeczywistych emocjach intensywnością.

Mamy jednak już rok 2014 i wydaje się, że można pójść o krok dalej. Rzucona w przestrzeń reakcja na bieżące wydarzenia, nawet jeśli budzi odzew potencjalnych odbiorców reklamy, to zbyt mało – to nie do końca wykorzystana okazja na wciągnięcie obserwatorów w interakcję z marką, zmarnowana szansa na natychmiastowe nawiązanie dialogu.

Bezustannie szukamy nowych rozwiązań. Zmieniliśmy swoje podejście do reklamy internetowej: nasze doświadczenia związane z zarządzaniem siecią afiliacyjną chcemy wykorzystać do stworzenia czegoś świeżego, całkowicie od podstaw. Nowe Novem to nowa strategia, nowa jakość i zupełnie nowy sposób myślenia o reklamie w sieci. Żeby podkreślić skalę tych mian, odświeżyliśmy także materiały wizualne: nowe logo i strona internetowa mają za zadanie podkreślić, że jako firma wchodzimy w kolejny etap działalności.

Model, który określiliśmy mianem real-time performance marketingu ma w założeniu wykorzystywać najlepsze cechy obydwu – RTM oraz performance marketingu – i wystrzegać się słabych punktów swoich prekursorów. Tu, na tym blogu, chcemy dzielić się z Wami swoimi doświadczeniami w tworzeniu i kształtowaniu tego nowatorskiego systemu reklamy.

Nie odcinamy się od przeszłości. Zdobytą uprzednio wiedzę i wieloletnie zaangażowanie chcemy – za pomocą nowych narzędzi – wykorzystać do stworzenia podwalin pod nową jakość reklamy. Real time performance marketing oparty jest z jednej strony na natychmiastowej reakcji na dane spływające z prowadzonych przez nas kampanii, a z drugiej – na maksymalnym zróżnicowaniu form przekazu, precyzyjnym targetowaniu (oraz retargetowaniu) i wzbudzaniu reakcji odbiorców.

Jesteśmy przekonani, że RTPM to przyszłość branży reklamowej. Zrobimy wszystko, żeby to udowodnić.

Share Button