0

Jak poradzić sobie ze spamem w Google Analytics?

spam google analytics

Google Analytics jest rozbudowanym narzędziem analitycznym, które pomaga zmierzyć ruch i zachowania użytkowników na stronie internetowej i na tej podstawie pozwala podejmować decyzje związane z jej funkcjonowaniem oraz podejmowanymi działaniami marketingowymi.

Read more
0

INFOGRAFIKA – Rynek kosmetyczny w Polsce

Należąca do grupy Novem agencja Brave Girls przygotowała raport dotyczący rynku kosmetycznego oraz nawyków urodowych Polek. Olga Karasińska i Justyna Bąba z dużą wnikliwością przeanalizowały nie tylko rynek polskich producentów kosmetyków, ale i zwyczaje zakupowe naszych rodaczek. Dzięki raportowi dowiadujemy się co wpływa na decyzje zakupowe, jak dbamy o urodę oraz kto tak naprawdę skłania nas do eksplorowania rynku produktów z kategorii beauty.

Read more
0

CASE STUDY: Jak korzystać z reklamy w Facebook Audience Network?

Czterokrotny spadek kosztu unikalnego przejścia do witryny za pomocą jednego kliknięcia – taka optymalizacja wydaje Ci się nieprawdopodobna? Nie, to po prostu dowód na ogromny potencjał, który drzemie w dodatkowej powierzchni reklamowej oferowanej przez Facebooka. Poniżej kilka słów o tym, co umożliwia nam Facebook Audience Network.

Read more
0

Narzędzia do e-mail marketingu – podsumowanie warsztatów

narzędzia do e-mail marketingu

Wczoraj w Warszawie odbyły się pierwsze warsztaty z cyklu: „Technologie i narzędzia digital a efektywność”. Narzędzia do e-mail marketingu były tematem przewodnim szkolenia, inaugurującego nowy cykl warsztatów. Do udziału zaprosiliśmy e-mailingową sieć reklamową INIS oraz firmę technologiczną Ve Interactive. 

Read more
0

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część III

W I i II części naszego cyklu mówiliśmy o Private Marketplaces, przedstawiając perspektywę agencji, czyli strony kupującej powierzchnię udostępnianą w PMP. Postanowiliśmy uzupełnić wiedzę i skonfrontować nasze wyobrażenia i doświadczenia z możliwościami wydawców. Nasz rozmówca, Krzysztof Czok, Co-Managing Director ze Społeczności.pl, świetny znawca wydawniczej strony RTB, opowiada o tym, jakie znaczenie ma PMP dla wydawcy. Zapraszamy do lektury!

Read more