0

Facebook – Brand Awareness

Nie od dziś wiadomo, że Facebook jest doskonałym narzędziem do budowania wizerunku marki. Pewien czas temu FB udostępnił marketerom nowy sposób wyświetlania reklam odbiorcom, który ma na celu właśnie zwiększenie rozpoznawalności marki. Mowa o Facebook Brand Awareness. Jak w praktyce sprawdza się ten nowy cel kampanii? Jakie ma zalety i ograniczenia? Przetestowaliśmy jego skuteczność w kampanii wizerunkowej prowadzonej dla jednego z naszych klientów.

Read more
0

Retargeting na Facebooku – do it like a pro!

retargeting facebook co to remarketing facebook Tak bym zmieniła te frazy :) Alt na wyróżniającym trzeba dodać. Trzeba ściągnąć linki z obrazków, dodać na ważne słowa, które niekoniecznie są kluczowe, ale użytkownicy mogą na nie zwrócić uwagę. https://novem.pl/blog/case-study-jak-skutecznie-generowac-leady-na-facebooku/ leady na facebooku leady na facebooku jak tworzyć leady na facebooku jak generować Do dodania alt na wyrózniającym i linki do ściągnięcia z obrazków. https://novem.pl/blog/narzedzia-do-e-mail-marketingu-podsumowanie-warsztatow/ narzędzia e-mail marketingu e-mail marketing zbyt ogólne narzędzia do e-mail marketingu warsztaty e-mail marketing Alt na wyróżniającym do dodania, i tutaj zmieniłabym anchor, bo jest tu: image.png Pozdrawiam Gosia Małgorzata Tarnawska Gosia Tarnawska SEO Team Leader +48 500 090 396 m.tarnawska@delante.pl Delante

Już od dłuższego czasu większość nowości w panelu reklamowym Facebooka to narzędzia ułatwiające życie marketerom skupionym na osiągnięciu efektu. Lead Generation Ad, optymalizacja kampanii pod ustalony koszt konwersji i reklamy DPA to tylko niektóre z nich. W trend ten wpisuje się także rozbudowywanie opcji remarketingowych, ponieważ to właśnie remarketing okazuje się najczęściej najbardziej efektywnościowym targetem w kampanii. Jak zatem powinieneś wykorzystywać nowe użyteczności FB, tak aby Twój retargeting był maksymalnie skuteczny?

Read more
0

Jak poradzić sobie ze spamem w Google Analytics?

spam google analytics

Google Analytics jest rozbudowanym narzędziem analitycznym, które pomaga zmierzyć ruch i zachowania użytkowników na stronie internetowej i na tej podstawie pozwala podejmować decyzje związane z jej funkcjonowaniem oraz podejmowanymi działaniami marketingowymi.

Read more
0

INFOGRAFIKA – Rynek kosmetyczny w Polsce

Należąca do grupy Novem agencja Brave Girls przygotowała raport dotyczący rynku kosmetycznego oraz nawyków urodowych Polek. Olga Karasińska i Justyna Bąba z dużą wnikliwością przeanalizowały nie tylko rynek polskich producentów kosmetyków, ale i zwyczaje zakupowe naszych rodaczek. Dzięki raportowi dowiadujemy się co wpływa na decyzje zakupowe, jak dbamy o urodę oraz kto tak naprawdę skłania nas do eksplorowania rynku produktów z kategorii beauty.

Read more