Jak w czasach wszystko „za zero” zainteresować kolejnym kontem bankowym?

kampania pre-lanchowa raiffaisen polbank

Kampania pre-launchowa Raiffeisen Polbank/Pre-launch produktu z ankietą.
Jak zachęcić do zwrócenia uwagi na nowe konto osobiste, gdy od dawna jesteśmy bombardowani ofertami „za zero”? A może by tak zapytać użytkowników, czego sami dziś oczekują od konta

Read more

Ala, Wesołych Świąt! – czyli dlaczego warto personalizować.

Obronność percepcyjna

Ile reklam dziennie widzi przeciętny Kowalski? Około 3 aż do 5 tysięcy. A ile z nich dostrzega? Kilka… naście, kilkadziesiąt? Przy optymistycznym założeniu może więcej. Ile z nich natomiast wywoła zamierzony przez reklamodawcę

Read more

Działaj skutecznie, czyli mailingi retargetowane

mailing retargetowany

Najczęstsze powody, dla których klienci rezygnują z transakcji lub też porzucają koszyk, to chęć porównania produktu/usługi z innymi dostępnymi na rynku oraz obawa o bezpieczeństwo.  Mailingi retargetowane są zatem idealnym rozwiązaniem dla tego typu użytkowników.

Read more

Kiedy powierzchnia Facebooka to za mało

Nieustannie rosnąca ilość marek obecnych na Facebooku powoduje, że jego powierzchnia wciąż się zmniejsza. Dla reklamodawców przekłada się to głównie na wciąż powracającą kwestię kurczących się zasięgów, ale też na nieustanny wzrost stawek za emisję płatnych

Read more