0

Inwestujemy w nowe kompetencje!

W zeszłym tygodniu a dokładnie 17 lutego 2016 rozszerzyliśmy ofertę Novem o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji - objęliśmy większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.

Read more
0

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część II

Zapoznałeś się z podstawami wiedzy o PMP, które przedstawiliśmy w pierwszej części artykułu i chciałbyś wiedzieć więcej? W poniższym artykule zagłębiamy się w temat prywatnych deali – dowiesz się między innymi o kolejnych przewagach PMP nad kampaniami prowadzonymi w Open Market oraz jaki typ deala powinieneś wykorzystać, żeby osiągnąć założone cele.

Read more
0

Kampanie Asortymentowe DoubleClick (DoubleClick Inventory Campaign)

Prowadzisz sprzedaż przez Internet? Chciałbyś zautomatyzować proces tworzenia dedykowanych reklam? Zastanawiałeś się, o ile skuteczniejsze mogłyby być Twoje reklamy z podaną ceną?
Ten artykuł odpowie na powyższe pytania oraz przybliży Ci tematykę kampanii asortymentowych DoubleClick Search.

Read more
5

Wszystko, co powinniście wiedzieć o Private Marketplaces, część I

Drażni Cię brak transparentności kampanii RTB? Zależy Ci na gwarancji, że użytkownik zobaczy Twoją reklamę zaraz po wejściu na stronę? Powierzchnie exchange’y dostępne dla wszystkich uważasz za zbyt mało „premium”? Rozwiązaniem tych problemów jest emisja na Private Marketplaces, czyli takich powierzchniach, które wydawca udostępni właśnie Tobie, na wspólnie wcześniej ustalonych zasadach.

Read more
0

3 NARZĘDZIA DOSTĘPNE W SOCIAL.COM, KTÓRE UŁATWIĄ CI ŻYCIE

Zeszłoroczne zmiany w interfejsie Facebook Ads były szczególnie przyjazne działaniom performance’owym: rozliczamy się za kliknięcie w link, optymalizujemy CPA, a leady zbieramy za pomocą specjalnego typu postu. To jednak wciąż tylko namiastka w stosunku do ogromu możliwości, jakie daje korzystanie z API udostępnianego przez Facebooka.
Poznaj 3 fantastyczne narzędzia, do których mamy dostęp dzięki Social.com.

Read more
0

Bardziej interaktywnie, czyli nowe formaty reklam Google do promowania aplikacji

Google udostępniło w tym roku kilka ciekawych rozwiązań, ułatwiających skuteczną promocję aplikacji mobilnych. Od niedawna możemy:

reklamować aplikację na Androida w Google Play po połączeniu z Konsolą programisty Google Play,
wyświetlać reklamy aplikacji w formacie In-Display na You Tube, a także
korzystać z Uniwersalnych kampanii promujących aplikacje.

Od niedawna wybranym reklamodawcom Google udostępnia do testowania nowe reklamy do promowania aplikacji, które pozwalają na interakcję użytkownika z aplikacją.

Read more
0

CASE STUDY: Jak skutecznie generować leady na Facebooku

leady na facebooku jak generować

Prawie dziesięciokrotny spadek kosztu pozyskania lead’a przy wciąż rosnącej skali – marzenie każdego programmatic buying marketera. Jak udało nam się osiągnąć taki wynik? Jak planować kampanię, żeby taki efekt mógł w ogóle być osiągalny? Jak wyciągać wnioski z kampanii i wprowadzać je w życie, tak aby móc mówić o naprawdę skutecznej optymalizacji? Odpowiedzi na te pytania dostarcza nasze success case study dla Klienta z branży ubezpieczeniowo-inwestycyjnej.

Read more