0

Świętujemy 9-te urodziny!

Z okazji naszych 9-tych (bardzo novemowych, z łac. novem = dziewięć) urodzin trochę poszperaliśmy w przepastnym archiwum, wzięliśmy “kalkulator” do ręki i przygotowaliśmy infografikę: 9 faktów z życia Novem 🙂

info

Share Button
0

„TAP, TAP, DONE”, CZYLI NOWA METODA NA POZYSKIWANIE LEAD’ÓW NA FACEBOOKU

Wyobraź sobie, że od dziś strony docelowe twoich kampanii tworzą się same. Mimo tego, twoje kampanie konwertują na duże ilości lead’ów o wysokiej wartości, a lista adresów mailowych w Twoim CRM z każdą chwilą się poszerza. Brzmi niewiarygodnie? Dzięki Lead Generation Ad na Facebooku jest to nie tylko możliwe, ale i wyjątkowo proste.

Co to takiego?

Na początku miesiąca Facebook udostępnił wszystkim reklamodawcom nowy format reklamowy dla urządzeń mobilnych:

„(…) new solution called Lead Ads that gives people a quick and privacy-safe way to sign up to receive information from businesses, like newsletters, quotes and offers”. (źródło

Lead Generation Ad dedykowany jest przede wszystkim tym markom, których celem jest zdobycie jak największej ilości lead’ów kontaktowych, zarówno tych, które może wykorzystać później call center, jak i takich, które stworzą wewnętrzną bazę mailingową czy newsletterową. Ten typ reklamy pozwala także w przystępny sposób przeprowadzać ankiety czy zadawać pytania konkursowe – pula możliwości jest praktycznie nieograniczona.

„Tap, tap, done!”

Po kliknięciu w reklamę, zamiast na standardowy landing page, użytkownik przekierowywany jest na formularz tworzony w Power Editorze. Pierwszym krokiem formularza jest potwierdzenie danych – imienia i adresu e-mail – które użytkownik podał zakładając konto na Facebooku. Dane te uzupełniane są przez system automatycznie, co w oczywisty sposób przyspiesza i ułatwia proces składania lead’a. W praktyce oznacza to, że od pozostawienia najważniejszych informacji na swój temat, użytkownika dzielą zaledwie dwa dotknięcia wyświetlacza. Istnieje również możliwość zbudowania bardziej rozbudowanego formularza, który będzie zawierał pytania otwarte lub zamknięte – reklamodawca może dodać do trzech własnych pytań lub skorzystać z szeregu gotowych pytań z listy, związanych np. z: branżą motoryzacyjną, edukacją czy ubezpieczeniami.

artykuł

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Facebook, informując o nowych możliwościach, kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo danych swoich użytkowników. Formularz Lead Generation Ad musi zawierać link do polityki prywatności marki, a użytkownik ma możliwość edytowania danych podanych przy rejestracji, zanim zostaną one przekazane reklamodawcy. Co więcej, dane pochodzące z formularza dostępne są jedynie dla osób pełniących rolę administratorów fanpage, a nie do kont z pozwoleniami np. reklamodawcy czy analityka. Zawęża to krąg osób, które będą miały bezpośredni kontakt z danymi.

Real Time Lead Generation

Listy z informacjami przekazanymi przez użytkowników można zatem pobierać bezpośrednio z panelu administratora fanpage’a. Istnieje jednak możliwość także bezpośredniej synchronizacji CRMami za pośrednictwem jednej z platform partnerskich Facebooka, co daje nowe możliwości – wykorzystywanie danych real-time. Póki co, są to narzędzia, takie jak Driftrock, Marketo, Maropost, Oracle Marketing Cloud, Sailthru i Salesforce, ale Facebook obiecuje poszerzyć listę w nadchodzących miesiącach.

Nowe, lepsze Custom Audience

Oprócz usprawnienia procesu pozyskiwania lead’ów, czyli oczywistej wartości, jaką daje Lead Generation Ad, nowy typ reklamy niesie za sobą dodaną wartość dla użytkowników Custom i Audiences na Facebooku. Ponieważ pozyskiwany adres e-mail jest tym samym, przy którego użyciu użytkownik loguje się do swojego konta, listy CA tworzone na podstawie danych z Lead Generation Ad będą się cechować stuprocentowym Match Rate, a reklamodawcom dużo łatwiej będzie obliczyć zasięg, który wygeneruje reklama targetowana na taki customowy segment. Dzięki dodatkowym pytaniom w formularzu, pozyskane dane będzie można również w prosty sposób grupować, a więc tworzone w ten sposób grupy odbiorców będą dużo bardziej precyzyjne, a co za tym idzie – reklama będzie docierać do zainteresowanych osób dużo skuteczniej.

Share Button
0

Nowa Dyrektor Sprzedaży w Novem

Mamy nową Dyrektor Sprzedaży! 🙂 Do zespołu Novem dołączyła Marlena Wieteska, wcześniej związana z branżą marketingową i gamifikacją. 

Marlena_Wieteska_zdjęcie

Marlena Wieteska jako dyrektor sprzedaży będzie odpowiadała za rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię opartą na relacyjnym, angażującym i eksperckim podejściu do klienta a także za całość działań sprzedażowych Novem. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w marketingu w bankach (Handlobank, Citibank, Raiffeisen Bank).

Przez ostatnie 2,5 roku była związana z Gamfi, początkowo start-up’em, obecnie liderem gamifikacji w Polsce. Jako Business Development Director odpowiadała za strategię sprzedażową, edukując i tworząc potrzebę wykorzystania gamifikacji wewnątrz organizacji i w komunikacji reklamowej. Pracując dla Gamfi pozyskała takie marki jak: Sony, Play, Allegro, Loreal, 4F, Hoop Cola, Bonduelle, PZU.

Dodatkowo, Marlena zajmuje się także działalnością edukacyjną. Prelegentka konferencji, trenerka oraz autorka wielu artykułów.

Marlena Wieteska jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prywatnie, praktykantka jogi Ashtangi, fanka lasu i weganka. W wolnych chwilach uczestniczy w  warsztatach teatralnych z improwizacji. Ze swoich ulubionych dziedzin – filozofii wschodu i antropozofii Rudolfa Steinera czerpie wiedzę życiową. Twierdzi, że jej zainteresowania mają ogromne znaczenie i przełożenie na sprzedaż. „Joga pozwala akceptować ludzi i budować relacje, warsztaty z improwizacji pokonują bariery i pomagają w angażowaniu” – opowiada Marlena Wieteska. Swoje doświadczenia ogłosi niebawem w autorskiej koncepcji: “Sprzedaż poprzez angażowanie”.

Share Button
0

Novem powołuje spółkę dedykowaną do obsługi podmiotów e-commerce.

Powołaliśmy do życia spółkę Entado Media. Celem nowopowstałej spółki jest dostarczanie na polski rynek e-commerce innowacyjnych i precyzyjnie wyselekcjonowanych rozwiązań do wsparcia sprzedaży w e-sklepach. Na czele spółki Entado stanął Filip Kłodawski. 

 

Filip_Kłodawski_Entado

Polscy przedsiębiorcy prowadzący e-commerce coraz chętniej poszukują narzędzi i technologii, które zapewniają wzrost sprzedaży, wpływają pozytywnie na doświadczenia związane z zakupami on-line oraz poprawiają efektywność komunikacji z klientem. My również wierzymy w innowacyjne technologie umożliwiające wielokanałową, spersonalizowaną komunikację, która oparta jest na zautomatyzowanej analizie danych. Wiemy także, że takie narzędzia muszą być intuicyjne i niezawodne. Poszukiwaniem, dostarczaniem i ich wdrażaniem na polskim rynku zajmuje się nasza firma. Oferta Entado jest rozszerzeniem działalności Novem o usługi związane z komunikacją do bazy własnej klienta – powiedział Filip Kłodawski, Prezes Zarządu Entado Media Sp. z o.o

Wideo-wypowiedź Filipa Kłodawskiego, Prezesa Entado:

Priorytety spółki to:

  • ułatwienie osiągania celów biznesowych osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w przedsięwzięciach z internetowym kanałem sprzedaży,
  • dostarczanie sprawdzonej i najlepszej technologii, umożliwiającej e-sklepom osiąganie przewagi konkurencyjnej,
  • wyszukiwanie rozwiązań, które będą wychodzić naprzeciw pojawiającym się trendom i potrzebom w e-commerce.

 

Share Button
0

RMF MAXXX o współpracy z Novem

W ostatnim czasie rozpoczęliśmy długookresową współpracę z marką RMF MAXXX w zakresie kompleksowej obsługi mediów społecznościowych.

Zapraszamy do POSŁUCHANIA 🙂  jednego z głosów Radia i oglądnięcia wideo. O współpracy opowiada Jarek Tworek, Brand Manager Radia RMF MAXXX.

Share Button
1

Google Customer Match czyli targetujemy na adresy mailowe!

Po niedawnym udostępnieniu reklam w Gmailu wszystkim reklamodawcom, Google  AdWords zaproponowało nową usługę dopasowania reklam do klienta. Customer Match  pozwala tworzyć listy z adresami e-mail klientów, którym można wyświetlać reklamy w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w Gmailu.

Continue Reading

Share Button
1

Idealny formularz na landing page – 14 najlepszych praktyk | cz. I

Nikogo nie trzeba przekonywać o znaczeniu landing page'ów w kampaniach reklamowych online i prawidłowo skonstruowanych formularzach. Zmiana konwersji o jeden punkt procentowy może zadecydować o sukcesie czy też porażce kampanii.

Jednym z celów LP jest generowanie leadów.

Read more