Modelowanie i atrybucja danych okiem Google

Wczoraj specjaliści Novem uczestniczyli w szkoleniu organizowanym przez Google dla Partnerów Premium. Szkolenie dotyczyło nowych możliwości modelowania i atrybucji danych. Składało się z dwóch części: krótkiego wstępu teoretycznego i części warsztatowej. W ramach warsztatów każdy z uczestników, pod czujnym okiem ekspertów, pracował nad wybranym przez siebie klientem.

Continue Reading

Share Button

Brand Lift: nowa odsłona skuteczności reklam na Youtubie od Google

Jednym z największych problemów działań wizerunkowych prowadzonych w kanale digital jest ocena ich efektywności. E-marketerzy po zakończonej kampanii często zadają sobie proste pytanie – „jaki efekt przyniosły moje wydatki na reklamę?”. Google znając tę bolączkę wyszło naprzeciw reklamodawcom - stworzyło usługę Brand Lift, która pozwala na mierzenie pełnych efektów kampanii wideo emitowanych na YouTube.

Read more

Jak weryfikować poprawność implementacji tagów?

Google Tag Assistant

Analityka w środowisku cyfrowym to fundament jakościowej kampanii digital. Każdego dnia, na podstawie wniosków z analiz, podejmujemy decyzje dotyczące optymalizacji kanałów, sposobów targetowania czy pór emisji. Przy podejmowaniu decyzji musimy dysponować poprawnymi danymi, pozyskanymi z bezbłędnie zaimplementowanych narzędzi analitycznych. Poprawność implementacji możemy sprawdzać narzędziami, które są do tego stworzone – jednym z nich jest narzędzie Google, zwane Google Tag Assistant.

Read more

“To wynika z wiedzy geeka” – kampania wizerunkowa Morele.net

Lider sprzedaży online podzespołów komputerowych, internetowy sklep Morele.net, wystartował z kampanią wizerunkową promującą zakupy online laptopów i komputerów stacjonarnych. Za strategię komunikacji, planowanie mediów oraz działania marketingu efektywnościowego odpowiada agencja Novem, natomiast koncepcję kreatywną opracowała i zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.

Read more