Case Study – Morele.net

Background:

Morele.net is leading Polish online computer and consumer electronics shop, with 160k products and 900 k UU monthly. Novem has been running AdWords campaigns for morele.net since April 2014 increasing the sales generated by this channel by  277 % in the meantime.

The AdWords campaign for morele.net generates 160k+ clicks monthly.

Aim:

Maximizing revenue generated by AdWords campaigns whilst maintaining given minimum ROAS level.

Continue Reading

Share Button

Facebook – Brand Awareness

Nie od dziś wiadomo, że Facebook jest doskonałym narzędziem do budowania wizerunku marki. Pewien czas temu FB udostępnił marketerom nowy sposób wyświetlania reklam odbiorcom, który ma na celu właśnie zwiększenie rozpoznawalności marki. Mowa o Facebook Brand Awareness. Jak w praktyce sprawdza się ten nowy cel kampanii? Jakie ma zalety i ograniczenia? Przetestowaliśmy jego skuteczność w kampanii wizerunkowej prowadzonej dla jednego z naszych klientów.

Read more

Retargeting na Facebooku – do it like a pro!

Już od dłuższego czasu większość nowości w panelu reklamowym Facebooka to narzędzia ułatwiające życie marketerom skupionym na osiągnięciu efektu. Lead Generation Ad, optymalizacja kampanii pod ustalony koszt konwersji i reklamy DPA to tylko niektóre z nich. W trend ten wpisuje się także rozbudowywanie opcji remarketingowych, ponieważ to właśnie remarketing okazuje się najczęściej najbardziej efektywnościowym targetem w kampanii. Jak zatem powinieneś wykorzystywać nowe użyteczności FB, tak aby Twój retargeting był maksymalnie skuteczny?

Read more