Jesteśmy partnerem strategicznym specjalnego wydania raportu IAB Polska, „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, powstałego we współpracy z Harvard Business Review Polska i w związku z tym, mamy dla Was konkurs!
Premiera samego raportu miała miejsce w ostatni czwartek i była połączona z panelem IAB Expert Panel, podczas którego przedstawiciele najważniejszych firm branży internetowej dyskutowali o przyszłości i rozwoju reklamy online w Polsce.
Raport dotyczy praktycznie każdej sfery reklamy cyfrowej: począwszy od analizy aktualnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce, poprzez perspektywy rozwojowe dispaly, mobile, SEO/SEM, wideo czy social media. Poruszane są również kwestie programmatic buying oraz content marketingu. Sam raport jest bogaty w mnóstwo danych statystycznych oraz wypowiedzi ekspertów.
W naszej części raportu skupiliśmy się na tematyce efektywności w sieci, a dokładniej Real Time Performance Marketingu oraz nowych technologiach, które w znacznym stopniu ułatwiają planowanie i realizację naszych działań oraz ich optymalizację w czasie rzeczywistym.
Z związku z tym mamy dla Was KONKURS, w którym wygrać można właśnie jeden z 5 raportów „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce” w wersji drukowanej. Czy zadanie jest proste – oceńcie sami
Napisz w kilku zdaniach co rozumiesz poprzez pojęcie Real Time Performance Marketing? Pięć najciekawszych naszym zdaniem odpowiedzi zostanie nagrodzonych. Zgłoszenia wysyłajcie na adres justyna.kwiecien@novem.pl z tytułem wiadomości „RTPM”. Na odpowiedzi czekamy do 14 grudnia – włącznie. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą mailową, nie później niż 16 grudnia.