O co dokładnie chodzi?
Reklama prasowa rządzi się swoimi prawami – które już niekoniecznie sprawdzają się w Internecie. Mając do wykorzystania całą stronę (tylna część okładki, drukowanej wersji raportu) chcemy aby nasza reklama skutecznie przyciągnęła uwagę czytelnika, zaciekawiła Go i przede wszystkim: nie przeciążyła zbyt dużą ilością informacji.
Chcemy abyś to właśnie TY był jej autorem i pomógł nam skutecznie i kreatywnie zapełnić drukowaną przestrzeń. Dla autora najlepszego naszym zdaniem projektu graficznego przewidujemy nagrodę w wysokości 1000 złotych.
Co jest dla nas kluczowe?
- odejście od schematów i skutecznie przyciągnięcie uwagi czytelnika,
- logo Novem i nawiązanie do Real Time Performance Marketingu,
- najtrudniejsze: minimum treści – maksimum przekazu,
- im projekt bardziej kreatywny – tym lepiej.
Materiały:
Logo Novem dostępne TUTAJ
Folder Novem dostępny po linkiem TUTAJ
Szczegóły dotyczące grafiki:
Wymiary reklamy: 208 x 255 mm.
Elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 6 mm.
Autor najlepszego projektu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i tam też będzie instruowany o dalszych krokach. Grafika konkursowa musi zostać przesłana w formacie jpg. Warunkiem otrzymania nagrody będzie przesłanie projektu przygotowanego do druku: EPS (Illustrator – preferowany), z fontami zamienionymi na krzywe, TIFF (CMYK, 300 – 600 dpi)PDF/X-1a (CMYK, bez kolorów spotowych).
Zarówno projekty graficzne jak i wszelkie pytania należy wysyłać na adres kontakt@novem.pl.
Termin nadsyłania prac: do 29.10.2014 włącznie.
Regulamin dostępny TUTAJ.
Powodzenia!