Warsztaty Real Time Performance Marketing

Wczoraj odbyły się warsztaty pod hasłem „Między internautą a lojalnym klientem. Strategia Real Time Performance Marketing”, których byliśmy po raz kolejny Organizatorem.

Warsztaty rozpoczęły się teorią w formie wykładu p. dr Jacka Wójcika ze Szkoły Głównej Handlowej. Podczas wystąpienia uczestnicy poznali tajniki psychologii konsumenta, mity i prawdy związane z postrzeganiem przez nich reklam oraz z ich zaangażowaniem. Swoją prezentację nasz prelegent zakończył pozytywnym stwierdzeniem:

Cieszmy się ze złotej ery komunikacji marketingowej 🙂

W kolejnej części, Rafał Kania – Dyrektor Strategii w Novem, zaprezentował Real Time Performance Marketing mówiąc o najlepszych praktykach , case studies oraz narzędziu służącym do budowania modeli atrybucji.

Nasi goście podzieli się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi tego, co  dla nich najważniejsze w digital marketing. Wśród nich wymienili: mierzalność, gromadzenie danych, nowości w narzędziach, które się pojawiają, możliwość segmentacji grupy docelowej, działania w czasie rzeczywistym, efektywność, skuteczność, dynamika zmian, dowody na efektywność.

W pełni je podzielamy! Mamy nadzieję, że nasze główne przesłanie „wykorzystujmy nowe trendy oraz nowe narzędzia, ale mierzmy je i optymalizujmy” zostało zapamiętane, co więcej, znajdzie zastosowanie!

Dziękujemy licznie przybyłym, którzy w gorącym przedświątecznym okresie znaleźli czas i zaszczycili nas swoją obecnością. Na kolejne zapraszamy w 2016 r. 🙂

Share Button