Od 1 lutego nastąpią zmiany w operacyjnym kierownictwie Novem. Stanowisko dyrektora zarządzającego (CEO) agencji obejmie Łukasz Pawlik, z kolei Tomasz Samul obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) odpowiedzialnego za new business i obsługę klienta.
Obydwaj związani są z agencją od początku jej istnienia będąc jednocześnie jej udziałowcami. – Novem znajduje się dziś w bardzo dobrej sytuacji. Wspaniały, wyjątkowo kompetentny zespół, szybki rozwój w przyszłościowych obszarach digital marketingu, powiększone portfolio klientów i obsługiwanych branż to największe atuty agencji. Przejęcie steru w takim momencie daje wiele ekscytujących możliwości, ale jest to też duże wyzwanie. – mówi Łukasz Pawlik, nowy CEO agencji.
W ostatnich miesiącach Novem poszerzyło portfolio o nowych klientów z branży e-commerce. Agencja odpowiada za całościową obsługę digital DUKA International, a także za realizację wizerunkowej kampanii internetowego sklepu morele.net. Dodatkowo, Novem w 2017 roku zrealizuje działania reklamowe online marek Prymat oraz Wawel – znanych brandów FMCG.
Jacek Pasławski, zarządzający dotąd operacyjnie agencją, pozostanie w Zarządzie Novem i odpowiedzialny będzie za rozwój innych obszarów biznesowych w spółkach zależnych.