1 700 leadów sprzedażowych do architektów i inwestorów

Yawal S.A. należy do czołówki dostawców architektonicznych systemów profili aluminiowychw Polsce. Swoją pozycję zawdzięcza doświadczeniu zdobytemu podczas ponad 30 lat istnienia oraz szerokiej gamie innowacyjnych rozwiązań.

Klient
Yawal
Usługi
Kampania mediowa
Lata współpracy
2022 - 2023
Kanały
Google, Facebook, Linkedin, Pinterest

Project Overview

Projekt Yawal S.A. skupiał się na osiągnięciu kilku kluczowych celów. Pierwszym było dotarcie do wąskiej grupy odbiorców, głównie architektów i inwestorów, oraz pozyskanie wartościowych leadów w tych segmentach. Firma dążyła do maksymalnego zasięgu w grupie docelowej, aby zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć potencjalnych klientów.

Kolejnym zadaniem było rozwinięcie nowych kanałów komunikacji w obszarze digitalu. Yawal S.A. skupiło się na aktualizacji strony internetowej, aktywnościach na mediach społecznościowych i strategii marketingowej opartej na treściach. Dostarczanie wartościowych informacji i inspiracji miało na celu budowanie zaangażowania i lojalności wśród grupy docelowej.

Również ważnym wyzwaniem było rozszerzenie kampanii mediowej na rynki zagraniczne. Yawal S.A. dążyło do ekspansji na nowe kraje, dotarcia do klientów zagranicznych i zwiększenia obecności międzynarodowej. Kampanie reklamowe, materiały promocyjne i działania PR były dostosowane do różnych rynków, uwzględniając lokalne uwarunkowania i preferencje klientów.

Rozwiązania

Nasze działania koncentrowały się na komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami na każdym etapie lejka sprzedażowego. Postawiliśmy na dywersyfikację kanałów mediowych, optymalizację i analize. Ruch z kampanii prowadzony był na dedykowany landing page.

  1. Komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami YAWAL na każdy etapie lejka sprzedażowego,
  2. Dywersyfikacja kanałów mediowych,
  3. Optymalizacja najbardziej efektywnych działań,
  4. Bieżąca analiza jakości reklam, wykluczanie działań najmniej efektywnych,
  5. Sprawdzenie i testowanie różnych komunikatów i targetów,
  6. Sprowadzanie wysokiej jakości ruchu na Landing Page.

Efekty

6
rynków jednoczesnej kampanii
4
kanały mediowe (Google, Facebook, Pinterest, LinkedIn)
250%
realizacji KPI na pozyskane leady na rynku PL
810%
realizacji KPI na pozyskane leady na rynkach zagranicznych
490k
unikalnych użytkowników w okresie 3 miesięcy
10x
niższy koszt pozyskania leada w stosunku do estymacji

Nasz wspólny projekt odniósł sukces, nie tylko pod względem wzrostu sprzedaży i obniżenia kosztu pozyskania leadów, ale również w kontekście wzrostu parametrów zaangażowania na stronie głównej Yawal.

Dzięki przeprowadzonym działaniom reklamowym i strategicznej komunikacji, firma zauważyła wzrost interakcji użytkowników na swojej stronie internetowej. Parametry zaangażowania, takie jak średni czas spędzony na stronie, liczba odsłon, współczynnik konwersji itp., zwiększyły się w znaczący sposób.

Wzrost zaangażowania na stronie głównej jest istotnym wskaźnikiem sukcesu, ponieważ oznacza, że użytkownicy są bardziej zainteresowani ofertą Yawal i angażują się w treści prezentowane na stronie. Wzrost ten potwierdza efektywność strategii marketingowej i kampanii reklamowej.

Next steps

  1. Promocja nowych produktów i rozwiązań, zwiększenie liczby potencjalnych klientów i partnerów o 100% względem 2022 roku.
  2. Rozszerzenie kampanii na nowe rynku zagraniczne
  3. Wdrożenie narzędzia Marketing Automation, dzięki któremu jesteśmy w stanie zadbać o lojalizację klientów i ich edukację. Usprawnienie procesu pozyskania klientów.
  4. Umocnienie pozycji marki na rynku

Z uwagi na doświadczenie, powierzyliśmy specjalistom z agencji PA Digital group stworzenie oraz stałą obsługę kampanii performance. Naszym głównym celem było uruchomienie nowych kanałów pozyskiwania leadów do szczegółowo wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki zaangażowaniu zespołu możemy z całym przekonaniem stwierdzić iż zamierzony cel został osiągnięty.
Jako firma z tradycjami i z ugruntowaną pozycją na rynku, cieszymy się iż mogliśmy razem z firmą PA Digital group odkrywać możliwości, które dają kanały digital. Dzięki dobrej komunikacji oraz profesjonalizmowi, jesteśmy więcej niż usatysfakcjonowani ze współpracy.

Grzegorz Adamczyk
Marketing Director
Stars - Marketingly X Webflow Template

Potrzebujesz wsparcia? Porozmawiajmy