Analityka
Dzięki niej zyskujemy efektywność, trafne decyzje i rentowność. To właśnie na podstawie danych optymalizujemy kampanie i zwiększamy zwrot z inwestycji naszych klientów. Dlatego stawiając wnioski, najpierw dogłębnie je sprawdzamy. Przeprowadzamy testy A/B, analizujemy mapy ciepła,badamy zachowania użytkowników. Analiza każdego
zdarzenia z kampanii, danych z systemów site-centric
oraz CRM, daje pełny obraz efektywności kampanii.
Co oferujemy
- Opracowanie taktyki analitycznej
- Implementacja analityki na stronach i aplikacjach
- Modelowanie atrybucji
- Audyt i rekomendacje
- Analityka search
- Analityka zaangażowania
- Analityka konwersji
- Testy A/B
- Mapy klikalności
- Dashboardy analityczne i raportujące
- BI konsulting
- Certyfikowani specjaliści:
- Google Analytics 360 Suite Capabilities
- Google Data Studio
- AB Tasty
- Google Optimize
- DoubleClick Campaign Manager
- Autorskie rozwiązanie:
- Red Hot Chilli Lead Reporting System
Zobacz także
U podstaw efektywnych działań agencji marketingowej leży analityka. Praca na danych, ich poprawne interpretowanie to ważny element codziennej pracy marketera, dla którego liczy się performance. Dlatego rozpoczynając pracę z klientem przeprowadzamy dogłębny audyt Google Analytics i innych narzędzi analitycznych, jeśli są one zaimplementowane na stronie. Sugerujemy, jakie poprawki należy wprowadzić, aby jeszcze wydajniej dokonywać pomiarów i tym samym kształtować model atrybucji. Analityka to nieodłączny element naszych późniejszych działań - tworzenia strategii digital oraz działań w obszarze promocji sprzedaży i wizerunku. Dobra agencja digital wykorzystuje analizę real-time do mierzenia efektywności zrealizowanych akcji i planowania następnych kampanii.
Analityka jest niezbędna do tworzenia mediaplanu - zarówno w obszarze, jakim jest reklama na Facebooku, czy reklama w wyszukiwarce (AdWords). Dzięki niej, w połączeniu z testami A/B, zwiększamy konwersję w email marketingu i social media. Analityka pozwala nam na wyciągnięcie wniosków, jak zwiększyć ruch na stronie.