Analityka

Dane w środowisku digital to najdroższa waluta.

Dzięki niej zyskujemy efektywność, trafne decyzje i rentowność. To właśnie na podstawie danych optymalizujemy kampanie i zwiększamy zwrot z inwestycji naszych klientów. Dlatego stawiając wnioski, najpierw dogłębnie je sprawdzamy. Przeprowadzamy testy A/B, analizujemy mapy ciepła,badamy zachowania użytkowników. Analiza każdego
zdarzenia z kampanii, danych z systemów site-centric
oraz CRM, daje pełny obraz efektywności kampanii.

Co oferujemy

  • Opracowanie taktyki analitycznej
  • Implementacja analityki na stronach i aplikacjach
  • Modelowanie atrybucji
  • Audyt i rekomendacje
  • Analityka search
  • Analityka zaangażowania
  • Analityka konwersji
  • Testy A/B
  • Mapy klikalności
  • Dashboardy analityczne i raportujące
  • BI konsulting
  • Certyfikowani specjaliści:
    • Google Analytics 360 Suite Capabilities
    • Google Data Studio
    • AB Tasty
    • Google Optimize
    • DoubleClick Campaign Manager
  • Autorskie rozwiązanie:
    • Red Hot Chilli Lead Reporting System
Zobacz, co wiemy o analityce w digitalu >>
chcesz wiedzieć więcej?

U podstaw efektywnych działań agencji marketingowej leży analityka. Praca na danych, ich poprawne interpretowanie to ważny element codziennej pracy marketera, dla którego liczy się performance. Dlatego rozpoczynając pracę z klientem przeprowadzamy dogłębny audyt Google Analytics i innych narzędzi analitycznych, jeśli są one zaimplementowane na stronie. Sugerujemy, jakie poprawki należy wprowadzić, aby jeszcze wydajniej dokonywać pomiarów i tym samym kształtować model atrybucji. Analityka to nieodłączny element naszych późniejszych działań - tworzenia strategii digital oraz działań w obszarze promocji sprzedaży i wizerunku. Dobra agencja digital wykorzystuje analizę real-time do mierzenia efektywności zrealizowanych akcji i planowania następnych kampanii.
Analityka jest niezbędna do tworzenia mediaplanu - zarówno w obszarze, jakim jest reklama na Facebooku, czy reklama w wyszukiwarce (AdWords). Dzięki niej, w połączeniu z testami A/B, zwiększamy konwersję w email marketingu i social media. Analityka pozwala nam na wyciągnięcie wniosków, jak zwiększyć ruch na stronie.

Skontaktuj się z nami
New Business Manager: Radosław Gawlas
KONTAKT DLA WYDAWCÓW
X