Customer relations

RELACJA ZMIENIA NABYWCĘ W LOJALNEGO KLIENTA.

Doświadczenia budowane poprzez kontakt z marką stanowią podstawę rozwoju biznesu. Chociaż customer journey ma wiele przystanków, digital stanowi ważną część tej drogi. Zaprojektujemy Twoją obecność na ścieżce
zakupowej klienta,uwzględniając online
i offline. Dzięki temu zbudujemy
relację pomiędzy marką a klientem.

Co oferujemy

  • Customer Relationship Management
  • Marketing automation (Salesmanago, Edrone, iPresso)
  • Email marketing (Freshmail, Mailchimp, GetResponse)
  • Messenger marketing: chatboty, customer chat
Zobacz, jak budować relacje w digitalu >>
chcesz wiedzieć więcej?

Jak budować pozytywne doświadczenia klientów? Przede wszystkim trzeba zrozumieć, co wpływa na sposób w jaki klienci odbierają markę, jej produkty i doświadczenia płynące z interakcji na linii konsument-marka. To podstawa budowania strategii customer experience w digitalu. Właśnie od tego, jakie doświadczenia zaprojektujemy dla naszych klientów na całej ścieżce zakupowej, zależy, czy stworzymy pozytywną relację. Dzięki tej relacji możemy budować lojalność klientów, prowadzić skuteczne działania cross i up-sellingowe oraz gromadzić społeczność wokół marki.Customer relationship management (CRM) to nowoczesne podejście do zarządzania bazą klientów, które pozwala efektywnie realizować tę strategię. Bazuje na empatii, poszukiwaniu insightów, rozumieniu potrzeb, personalizacji i działaniem w trybie real-timie. We wszystkim pomagają nowoczesne narzędzia - newslettery, boty, grupy społecznościowe oraz narzędzia marketing automation i systemy CRM

Skontaktuj się z nami
New Business Manager: Radosław Gawlas
KONTAKT DLA WYDAWCÓW
X