Wyzwania
1Zwiększenie przychodów w sklepie online
2Optymalizacja działań w kanałach online: zwiększenie konwersji, obniżenie kosztów sprzedaży
Efekty

przynosi średnio 6,25 zł
przychodu

Novem bezpośrednio odpowiada
za wszystkie kanały sprzedaży online
SEM
Optymalizacja i innowacyjne narzędzia,
jak Smart Display Campaigns,
pozwoliły zwiększyć przychody o
105%
przy zmniejszeniu ERS o 22%.
Transakcje w sklepie online wzrosły trzykrotnie, a średni koszt pozyskania transakcji jest 4 razy mniejszy.

Wykorzystujemy Facebook jako platformę
do remarketingu
- dzięki temu osiągnęliśmy
2 x wyższą
liczbę transakcji w samym remarketingu dynamicznym!
Korzystamy z najnowszych formatów i precyzyjnie
docieramy do klientów reklamami dynamicznymi.
Market places
Optymalizacja feeda produktowego i prowadzenie promocji skoordynowanych z wszystkimi działaniami w digitalu.


Testy A/B
Audyt UX i testy A/B z wykorzystaniem systemu AB Tasty pozwoliły na zaprojektowanie zmian funkcjonalnych w serwisie. Wdrożone zmiany spowodowały wzrost konwersji strony nawet o
+21%Efekt synergii uzyskujemy dzięki
kompleksowej obsłudze e-commerce.
Nasze działania obejmują także:


automation










Prowadzimy kompleksowe działania wspierające e-commerce. Jesteśmy odpowiedzialni za pełną analitykę w obszarze digital. Wspólnie z zespołem DUKA pracujemy nad wdrażaniem maksymalnie efektywnych rozwiązań zwiększających konwersję.
Na bieżąco świadczymy usługi consultingowe, m.in. w zakresie audytu SEO, wejścia na rynki zagraniczne. Przeprowadziliśmy zmiany opisów produktów, wdrożyliśmy też narzędzia marketing automation i koordynujemy obecność DUKA w serwisach branżowych.