Media buying

SYNERGIA KANAŁÓW I KOMUNIKACJI TO KLUCZ DO SUKCESU.

Dlatego projektując ścieżkę doświadczeń Twoich klientów, dobieramy odpowiednie media do odpowiednich treści. Na podstawie wieloletniego doświadczenia potrafimy wskazać, jakie media wybierać, by przyniosły zwrot z inwestycji. Doradzamy, planujemy i realizujemy kampanie w oparciu o dane, testy i optymalizację. Specjalizujemy się w największych platformach reklamowych,
co potwierdza m.in. status
Google Premier Partner i CEE Facebook Partner

Co oferujemy

  • Kompleksowy zakup mediów
  • Programmatic Buying
  • Portale horyzontalne i tematyczne
  • Marketplaces
  • SEM
  • Facebook i Instagram Ads
  • Kampanie rich media i video
  • DoubleClick Campaign Manager
  • Kampanie display dla e-commerce
  • Smart bidding
  • Realizacja KPI efektywnościowych: ROI, ROAS, ERS
Zobacz, jak efektywnie dobierać kanały komunikacji >>
chcesz wiedzieć więcej?

Strategia digital wymaga uwzględnienia wszystkich niezbędnych dla danego klienta kanałów komunikacji. Oczywiście w zależności od prowadzonej przez niego działalności, różne kanały mogą okazać się kluczowe. E-commerce wymaga innych działań digital, niż firma skupiona na sprzedaży offline, ale budująca swój wizerunek online. Manualny zakup mediów dokonywany jest przez specjalistów w oparciu o mediaplan. Ten zostaje opracowany na podstawie wiedzy agencji digital, dostarczonych przez klienta danych i informacji zdobytych w trakcie testów. Media buying wymaga strategicznego i analitycznego myślenia. To ciągła praca w oparciu o twarde dane liczbowe. Agencja performance stale inwestuje w rozwój kompetencji specjalistów zajmujących się zakupem mediów. W social media marketingu, podobnie jak w wyszukiwarkach, zmiany dokonywane są wielokrotnie w ciągu roku. Efektywny zakup mediów to domena agencji digital zorientowanych na performance, pracujących w oparciu o skuteczny mediaplan i dokładnie opracowany model atrybucji.

Skontaktuj się z nami
New Business Manager: Radosław Gawlas
KONTAKT DLA WYDAWCÓW
X