Media buying
Dlatego projektując ścieżkę doświadczeń Twoich klientów, dobieramy odpowiednie media do odpowiednich treści. Na podstawie wieloletniego doświadczenia potrafimy wskazać, jakie media wybierać, by przyniosły zwrot z inwestycji. Doradzamy, planujemy i realizujemy kampanie w oparciu o dane, testy i optymalizację. Specjalizujemy się w największych platformach reklamowych,
co potwierdza m.in. status
Google Premier Partner i CEE Facebook Partner
Co oferujemy
- Kompleksowy zakup mediów
- Programmatic Buying
- Portale horyzontalne i tematyczne
- Marketplaces
- SEM
- Facebook i Instagram Ads
- Kampanie rich media i video
- DoubleClick Campaign Manager
- Kampanie display dla e-commerce
- Smart bidding
- Realizacja KPI efektywnościowych: ROI, ROAS, ERS
Zobacz także
Strategia digital wymaga uwzględnienia wszystkich niezbędnych dla danego klienta kanałów komunikacji. Oczywiście w zależności od prowadzonej przez niego działalności, różne kanały mogą okazać się kluczowe. E-commerce wymaga innych działań digital, niż firma skupiona na sprzedaży offline, ale budująca swój wizerunek online. Manualny zakup mediów dokonywany jest przez specjalistów w oparciu o mediaplan. Ten zostaje opracowany na podstawie wiedzy agencji digital, dostarczonych przez klienta danych i informacji zdobytych w trakcie testów. Media buying wymaga strategicznego i analitycznego myślenia. To ciągła praca w oparciu o twarde dane liczbowe. Agencja performance stale inwestuje w rozwój kompetencji specjalistów zajmujących się zakupem mediów. W social media marketingu, podobnie jak w wyszukiwarkach, zmiany dokonywane są wielokrotnie w ciągu roku. Efektywny zakup mediów to domena agencji digital zorientowanych na performance, pracujących w oparciu o skuteczny mediaplan i dokładnie opracowany model atrybucji.