Wyzwania
Zwiększenie świadomości marki poza dotychczasową grupą odbiorców, którą stanowili pasjonaci i gracze
Zwiększenie przyrostu sprzedaży w pierwszej połowie 2017 o 16 mln zł
Efekty
(ponad 2-krotnie wyższy od zamierzonego)
przeprowadzone w grudniu 2016 i marcu 2017.

To wynika z wiedzy geeka!
Analiza grupy docelowej wykazała, że YouTube ma konkurencyjne dla niej zasięgi w porównaniu do TV. We współpracy z agencją kreatywną zostały stworzone filmy reklamowe wykorzystujące powszechne skojarzenia z geekami komputerowymi i wyszukiwarką jako symbolem rekomendacji.

Display i SEM
Prowadzone były 4 kampanie w podziale na flighty:
- Bazowa kampania video o sprecyzowanym cappingu. Razem z filmem wyświetlane były produkty z reklamy.
- Bumper Ads - dla użytkowników, którzy mieli już styczność z video.
- Kampania Discovery - klasyczna kampania YouTube.
- Kampanie w sieci GDN, kierowane do dwóch grup: osób, które przeszły z video na stronę docelową oraz osób, które interesują się elektroniką.

Innowacyjnie podeszliśmy do zakupu powierzchni. Wykorzystanie Reach and Frequency:
- pozwoliło kupować zasięg do grupy w modelu rezerwacyjnym. Ominięcie modelu aukcyjnego dało nam pewność, że dotrzemy do grupy docelowej.
- dało nam możliwość ustawienia częstotliwości emisji reklam (max. 2 razy co 7 dni). W modelu aukcyjnym taka kontrola nie byłaby możliwa.
Całkowity zasięg kampanii,
z czego 11,6 mln
unikalnych użytkowników
w grupie docelowej
Perfekcyjne targetowanie
Kampania była prowadzona w II flightach, z precyzyjnie określonymi budżetami do każdej z wymienionych sekcji:





Wybór kanałów był podyktowany dokładną analizą
grupy docelowej.

kosztu sprzedaży o 50% rok do roku, przy jednoczesnym trzykrotnym
zwiększeniu skali sprzedaży.
Streamowanie gier wymaga odpowiedniego sprzętu. Jak geekowie Eugeniusz i Witek rozwiązali problem Romki, specjalistki od social media?
Mietek, aby pracować "na tabelkach" i grać w grę, potrzebuje niezawodnego komputera, który nie wydaje niepokojących dźwięków. Geekowie z Morele.net przychodzą z pomocą!
Dla Basi liczy się look, design i trendy. Jej komputer musi być mobilny, piękny i szybki - tak, jak ona. Co zaproponują jej Eugeniusz i Witek?