Wzrost spontanicznej
rozpoznawalności marki o
144%*

Wyzwania

1

Zwiększenie świadomości marki poza dotychczasową grupą odbiorców, którą stanowili pasjonaci i gracze

2

Zwiększenie przyrostu sprzedaży w pierwszej połowie 2017 o 16 mln zł

Efekty

+41%*
+34 mln złotych
Wspomagana rozpoznawalność marki
Przyrost sprzedaży w pierwszej połowie 2017
(ponad 2-krotnie wyższy od zamierzonego)
* Badanie "Świadomość marki i ocena reklam Morele.net" SW Research. Pre test i post test
przeprowadzone w grudniu 2016 i marcu 2017.

To wynika z wiedzy geeka!

Analiza grupy docelowej wykazała, że YouTube ma konkurencyjne dla niej zasięgi w porównaniu do TV. We współpracy z agencją kreatywną zostały stworzone filmy reklamowe wykorzystujące powszechne skojarzenia z geekami komputerowymi i wyszukiwarką jako symbolem rekomendacji.

Display i SEM

Prowadzone były 4 kampanie w podziale na flighty:

  • Bazowa kampania video o sprecyzowanym cappingu. Razem z filmem wyświetlane były produkty z reklamy.
  • Bumper Ads - dla użytkowników, którzy mieli już styczność z video.
  • Kampania Discovery - klasyczna kampania YouTube.
  • Kampanie w sieci GDN, kierowane do dwóch grup: osób, które przeszły z video na stronę docelową oraz osób, które interesują się elektroniką.

Facebook

Innowacyjnie podeszliśmy do zakupu powierzchni. Wykorzystanie Reach and Frequency:

  • pozwoliło kupować zasięg do grupy w modelu rezerwacyjnym. Ominięcie modelu aukcyjnego dało nam pewność, że dotrzemy do grupy docelowej.
  • dało nam możliwość ustawienia częstotliwości emisji reklam (max. 2 razy co 7 dni). W modelu aukcyjnym taka kontrola nie byłaby możliwa.
16 mln

Całkowity zasięg kampanii,
z czego 11,6 mln
unikalnych użytkowników
w grupie docelowej

Perfekcyjne targetowanie

Kampania była prowadzona w II flightach, z precyzyjnie określonymi budżetami do każdej z wymienionych sekcji:

display CTA
display w portalach horyzontalnych
YouTube

Facebook
outdoor
Wybór kanałów był podyktowany dokładną analizą
grupy docelowej.
Nasza praca nad SEM przyniosła zmniejszenie
kosztu sprzedaży o 50% rok do roku, przy jednoczesnym trzykrotnym
zwiększeniu skali sprzedaży.

Streamowanie gier wymaga odpowiedniego sprzętu. Jak geekowie Eugeniusz i Witek rozwiązali problem Romki, specjalistki od social media?

Mietek, aby pracować "na tabelkach" i grać w grę, potrzebuje niezawodnego komputera, który nie wydaje niepokojących dźwięków. Geekowie z Morele.net przychodzą z pomocą!

Dla Basi liczy się look, design i trendy. Jej komputer musi być mobilny, piękny i szybki - tak, jak ona. Co zaproponują jej Eugeniusz i Witek?

Skontaktuj się z nami
New Business Manager: Radosław Gawlas
KONTAKT DLA WYDAWCÓW
X