Performance
To śledzenie zachowań i podążanie za użytkownikami z grupy docelowej w oparciu o zaawansowane modele atrybucji. Gromadzone dane i metodologia analityczna, pozwala mierzyć wszystkie
punkty styku klienta z marką
w ekosystemie cross-device.
Co oferujemy
- Definiowanie i modelowanie KPI
- Planowanie mediów podporządkowane efektywności
- Lead generation
- Marketing afiliacyjny
- Zwiększanie sprzedaży e-commerce
- Efektywne kreacje
- Optymalizacja konwersji
- Zaawansowane narzędzia planerskie i analityczne
Efektywna agencja marketingowa stawia przed sobą cele SMART. Niezbędna ku temu jest dopasowana do potrzeb marki strategia digital, zawierająca mediaplan i korzystny model atrybucji. Efektywny marketing nie jest możliwy bez dogłębnej analizy danych i reagowania w czasie rzeczywistym. Wybierając agencję marketingową warto zatem sprawdzić, czy w swojej pracy wykorzystuje najbardziej zaawansowane narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Google DoubleClick, A/B Tasty, Google Optimize czy Google Data Studio. Aby reklama w wyszukiwarce czy reklama na Facebooku osiągała satysfakcjonujące dla klienta wyniki, niezbędna jest wnikliwa znajomość możliwości social media, ale także dogłębna wiedza na temat SEM i SEO. Performance marketing to coś więcej, niż nastawienie na wynik - to także ciągłe doskonalenie założonych w strategii digital działań, bieżąca analiza danych i sprawdzanie skuteczności przeprowadzonych akcji. Marketing efektywnościowy to naturalny wybór nie tylko dla e-commerce, ale także marek prowadzących działania sprzedażowe offline, poszukujących drogi do nowoczesnego konsumenta. Sprawdza się zarówno w działaniach wizerunkowych (brand awareness), jak i promocji sprzedaży (sales promotion).