Wyzwania
1
Zachęcenie konsumentów do zapoznania się
z przepisami w serwisie Doradca Smaku
Budowanie wizerunku marki jako wpisującej się w polskie tradycje, ale jednocześnie nowocześnie wykorzystującej digital
Efekty
z grupy docelowej

Wigilijna mapa smaków
Akcja konkursowa promująca serwis Doradca Smaku z przepisami użytkowników. W kreacjach i landingu do akcji został wykorzystany trend folkowy i nawiązania do regionalnych potraw wigilijnych. Głównym celem było pozyskanie wartościowego ruchu na stronie marki.

- Targetowanie po lokalizacji po województwach.
-
Angażujące kreacje reklamowe dostosowane
do tradycji kulinarnych regionu. - Carousel Ads opisujący zasady akcji i nagrody.
średnio mniej aktywnej w social media
niż młodsze grupy.


Wyszukiwarki
i display
Okres świąteczny to czas dla tradycji, ale także
kulinarnych poszukiwań. Kampanie marki Prymat
z okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy to:
-
kampanie brand i non-brand
w wyszukiwarkach - reklama na kulinarnych kanałach na YouTube
- targetowanie na fanów konkursów kulinarnych
- reklama w poczcie Gmail
- remarketing na osoby, które odwiedziły stronę marki
2016




Kampania Wigilijna Mapa Smaków to jedna z 6 kampanii przeprowadzonych dla marki Prymat. Ostatnio realizowana była bożonarodzeniowa kampania "Spotkajmy się przy świątecznym stole". Oprócz tego od 2016 roku NOVEM realizuje kampanie związane z sezonem grillowym i Wielkanocą.