Strategia
Naszym zadaniem jest wskazać Ci najlepszą. Klucz do sukcesu marek w środowisku digital tkwi w przemyślanej strategii. Budujemy ją na podstawie zintegrowanej analizy insightów oraz danych konsumenckich online i offline. Bierzemy pod uwagę otoczenie rynkowe, potencjał sprzedażowy i wizerunkowy oraz analizę historycznych działań.
Co oferujemy
- Strategia digital
- Strategia sprzedaży e-commerce
- Research i planowanie
- Praca na insightach
- Definiowanie KPI
- Konsulting strategiczny
- Budowa touchpointów (ścieżka zakupowa)
- Dobór grupy docelowej
- Rozpoznawanie obszarów wzrostu
Zobacz także
Każdą współpracę rozpoczynamy od zbudowania dedykowanej strategii, która będzie stanowić najlepszą drogę do celu. Strategia marketingowa stworzona przez naszą agencję zawsze opiera się na dogłębnej analizie możliwości i wyzwań. Uwzględniamy badania dotychczasowych działań i analizę konkurencji. Na proces planowania wpływa także insight konsumencki i pełne zrozumienie tego, co mówi i jak działa grupa docelowa. Strategia digital uwzględnia różne narzędzia, jakie funkcjonują w marketingu internetowym. Uwzględniamy takie obszary, jak SEO, SEM, display, social media, email marketing, content marketing, marketing automation. Decydujemy, jakie narzędzia będą najlepsze do osiągnięcia celów naszych klientów. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i korzystamy z doświadczenia jego specjalistów, aby uzyskać dogłębny obraz marki od środka. Dzięki temu zyskujemy wyczucie unikalnych cech kreujących wartość firmy. To pozwala na efektywne komunikowanie i realizowanie celów sprzedażowych we wszystkich kanałach online.