Akcje dobroczynne
z wgrywaniem paragonów

CELE AKCJI "Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI" I "SERCE ROŚNIE"

1

Zbudowanie bazy lojalnych i zaangażowanych odbiorców

2

Zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie i obniżenie kosztu pozyskania akcji

"Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI" - Efekty

>40 tysięcy
rejestracji z
wgraniem paragonu
mniejszy koszt rejestracji
przy zachowaniu skali

Z miłości do radości

Akcja dobroczynna z wgrywaniem paragonów miała na celu połączenie offline i online w jednej kampanii. Wspieranie fundacji charytatywnych stworzyło pozytywne skojarzenia z marką i przyniosło duże zaangażowanie konsumentów.

"SERCE ROŚNIE" - Efekty

>55 tysięcy
rejestracji z
wgraniem kodu/paragonu
mniejszy koszt wgranego kodu/paragonu
przy zachowaniu skali (-25%)

Serce Rośnie

Druga edycja akcji dobroczynnej z wgrywaniem kodów i paragonów. Dzięki wirtualnemu przeklejaniu miliona serc przez internautów Wawel przekazał ponad 1 000 000 zł na cele charytatywne. Rejestrując kody lub paragony z opakowań użytkownicy mogli wskazywać konkretne kwoty na cele społeczne poszczególnych organizacji charytatywnych.

Facebook

Przez angażujące formaty reklamowe uzyskaliśmy 2 razy wyższy CTR, niż średni dla Facebooka.
Były to m.in.:

  • video
  • Carousel Ads opisujący zasady akcji
  • gify, które uzyskały >15 tys. reakcji
  • targetowanie Custom Audience, dzięki któremu dotarliśmy do zarejestrowanych osób z przypomnieniem o akcji, co zwiększyło liczbę konwersji
2xCTR
>15 tys. reakcji

Mailingi

... to nie tylko narzędzie dla
e-commerce.
Nasze działania
przyniosły CR 3 x wyższy w tym kanale, niż z ruchu
organicznego:

  • personalizowane mailingi bazujące na danych o użytkownikach
  • retargetowanie, które znacząco wpłynęło na konwersję

display i sem

  • Perfekcyjne targetowanie: customer match, dzięki któremu dotarliśmy do osób zarejestrowanych, ale rzadko powracających i tych konsumentów, którzy wcześniej brali udział w innych akcjach Wawelu
  • Perfekcyjne zgranie: dopasowanie budżetów i stawek w programmatic buying do intensywności oraz czasu emisji kampanii offline

Marketing Automation

  • Przy pomocy kilkudziesięciu scenariuszy narracji przeprowadziliśmy automatyzację komunikacji.
  • CEL: lojalizacja zarejestrowanych użytkowników.
  • EFEKT: w ciągu 4 miesięcy od uruchomienia Marketing Automation pozyskaliśmy 4x więcej wgranych kodów i paragonów.

Remarketing

  • Optymalizacja kampanii remarketingowej display, pozwoliła obniżyć koszt wgranego paragonu o 58%
Skontaktuj się z nami
New Business: Michał Tokarski
X