CELE AKCJI "Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI" I "SERCE ROŚNIE"
Zbudowanie bazy lojalnych i zaangażowanych odbiorców
Zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie i obniżenie kosztu pozyskania akcji
"Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI" - Efekty

wgraniem paragonu
przy zachowaniu skali

Z miłości do radości
Akcja dobroczynna z wgrywaniem paragonów miała na celu połączenie offline i online w jednej kampanii. Wspieranie fundacji charytatywnych stworzyło pozytywne skojarzenia z marką i przyniosło duże zaangażowanie konsumentów.
"SERCE ROŚNIE" - Efekty

wgraniem kodu/paragonu
przy zachowaniu skali (-25%)

Serce Rośnie
Druga edycja akcji dobroczynnej z wgrywaniem kodów i paragonów. Dzięki wirtualnemu przeklejaniu miliona serc przez internautów Wawel przekazał ponad 1 000 000 zł na cele charytatywne. Rejestrując kody lub paragony z opakowań użytkownicy mogli wskazywać konkretne kwoty na cele społeczne poszczególnych organizacji charytatywnych.

Przez angażujące formaty reklamowe uzyskaliśmy 2 razy wyższy CTR, niż średni dla Facebooka.
Były to m.in.:
- video
- Carousel Ads opisujący zasady akcji
- gify, które uzyskały >15 tys. reakcji
- targetowanie Custom Audience, dzięki któremu dotarliśmy do zarejestrowanych osób z przypomnieniem o akcji, co zwiększyło liczbę konwersji

Mailingi
... to nie tylko narzędzie dla
e-commerce.
Nasze działania
przyniosły CR
3 x wyższy
w tym kanale, niż z ruchu
organicznego:
- personalizowane mailingi bazujące na danych o użytkownikach
- retargetowanie, które znacząco wpłynęło na konwersję



display i sem
- Perfekcyjne targetowanie: customer match, dzięki któremu dotarliśmy do osób zarejestrowanych, ale rzadko powracających i tych konsumentów, którzy wcześniej brali udział w innych akcjach Wawelu
- Perfekcyjne zgranie: dopasowanie budżetów i stawek w programmatic buying do intensywności oraz czasu emisji kampanii offline
Marketing Automation
- CEL: lojalizacja zarejestrowanych użytkowników.
- Przy pomocy kilkudziesięciu scenariuszy narracji przeprowadziliśmy automatyzację komunikacji.
- EFEKT: w ciągu 4 miesięcy od uruchomienia Marketing Automation pozyskaliśmy 4x więcej wgranych kodów i paragonów.
Remarketing
- Optymalizacja kampanii remarketingowej display, pozwoliła obniżyć koszt wgranego paragonu o 58%