1 700 leadów sprzedażowych do architektów i inwestorów

Yawal S.A. należy do czołówki dostawców architektonicznych systemów profili aluminiowych w Polsce. Swoją pozycję zawdzięcza doświadczeniu zdobytemu podczas ponad 30 lat istnienia oraz szerokiej gamie innowacyjnych rozwiązań.

1 700 leadów sprzedażowych do architektów i inwestorów
Klient
Yawal
Usługi
Kampania mediowa
Lata współpracy
2022 - ...
Kanały
Google, Facebook, Linkedin, Pinterest

Wyzwania

Projekt Yawal S.A. skupiał się na osiągnięciu kilku kluczowych celów. Pierwszym było dotarcie do wąskiej grupy odbiorców, głównie architektów i inwestorów, oraz pozyskanie wartościowych leadów w tych segmentach. Firma dążyła do maksymalnego zasięgu w grupie docelowej, aby zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć potencjalnych klientów.

Kolejnym zadaniem było rozwinięcie nowych kanałów komunikacji w obszarze digitalu. Yawal S.A. skupiło się na aktualizacji strony internetowej, aktywnościach na mediach społecznościowych i strategii marketingowej opartej na treściach. Dostarczanie wartościowych informacji i inspiracji miało na celu budowanie zaangażowania i lojalności wśród grupy docelowej.

Również ważnym wyzwaniem było rozszerzenie kampanii mediowej na rynki zagraniczne. Yawal S.A. dążyło do ekspansji na nowe kraje, dotarcia do klientów zagranicznych i zwiększenia obecności międzynarodowej. Kampanie reklamowe, materiały promocyjne i działania PR były dostosowane do różnych rynków, uwzględniając lokalne uwarunkowania i preferencje klientów.

Rozwiązania

Nasze działania koncentrowały się na komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami na każdym etapie lejka sprzedażowego. Postawiliśmy na dywersyfikację kanałów mediowych, optymalizację i analize. Ruch z kampanii prowadzony był na dedykowany landing page.

  1. Komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami YAWAL na każdy etapie lejka sprzedażowego,
  2. Dywersyfikacja kanałów mediowych,
  3. Optymalizacja najbardziej efektywnych działań,
  4. Bieżąca analiza jakości reklam, wykluczanie działań najmniej efektywnych,
  5. Sprawdzenie i testowanie różnych komunikatów i targetów,
  6. Sprowadzanie wysokiej jakości ruchu na Landing Page.

Efekty

6
rynków jednoczesnej kampanii
4
kanały mediowe (Google, Facebook, Pinterest, LinkedIn)
250
%
realizacji KPI na pozyskane leady na rynku PL
810
%
realizacji KPI na pozyskane leady na rynkach zagranicznych
490
k
unikalnych użytkowników w okresie 3 miesięcy
10
x
niższy koszt pozyskania leada w stosunku do estymacji

Nasz wspólny projekt odniósł sukces, nie tylko pod względem wzrostu sprzedaży i obniżenia kosztu pozyskania leadów, ale również w kontekście wzrostu parametrów zaangażowania na stronie głównej Yawal.

Dzięki przeprowadzonym działaniom reklamowym i strategicznej komunikacji, firma zauważyła wzrost interakcji użytkowników na swojej stronie internetowej. Parametry zaangażowania, takie jak średni czas spędzony na stronie, liczba odsłon, współczynnik konwersji itp., zwiększyły się w znaczący sposób.

Wzrost zaangażowania na stronie głównej jest istotnym wskaźnikiem sukcesu, ponieważ oznacza, że użytkownicy są bardziej zainteresowani ofertą Yawal i angażują się w treści prezentowane na stronie. Wzrost ten potwierdza efektywność strategii marketingowej i kampanii reklamowej.

Efekty

Next steps

  1. Promocja nowych produktów i rozwiązań, zwiększenie liczby potencjalnych klientów i partnerów o 100% względem 2022 roku.
  2. Rozszerzenie kampanii na nowe rynku zagraniczne
  3. Wdrożenie narzędzia Marketing Automation, dzięki któremu jesteśmy w stanie zadbać o lojalizację klientów i ich edukację. Usprawnienie procesu pozyskania klientów.
  4. Umocnienie pozycji marki na rynku

Z uwagi na doświadczenie, powierzyliśmy specjalistom z agencji PA Digital group stworzenie oraz stałą obsługę kampanii performance. Naszym głównym celem było uruchomienie nowych kanałów pozyskiwania leadów do szczegółowo wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki zaangażowaniu zespołu możemy z całym przekonaniem stwierdzić iż zamierzony cel został osiągnięty.

Jako firma z tradycjami i z ugruntowaną pozycją na rynku, cieszymy się iż mogliśmy razem z firmą PA Digital group odkrywać możliwości, które dają kanały digital. Dzięki dobrej komunikacji oraz profesjonalizmowi, jesteśmy więcej niż usatysfakcjonowani ze współpracy.

Grzegorz Adamczyk
Marketing Director
Stars - Marketingly X Webflow Template

Porozmawiajmy o Twojej strategii digital

Sprawdź pozostałe case studies