W 2016 roku Wawel rozpoczął program „Z miłości do radości”, który miał na celu wsparcie organizacji charytatywnych pomagających najbardziej potrzebującym. W programie wzięło udział prawie 50 tys. uczestników, a Wawel przekazał na cele harytatywne łącznie 1 500 000 zł.
Jako agencja, naszym głównym zadaniem było opracowanie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej dla klienta. Klient zgłosił się do nas z dwiema głównymi potrzebami: po pierwsze, chciał zbudować lojalność i zaangażowanie klientów oraz zachęcić ich do udziału w akcjach charytatywnych; po drugie, dążył do obniżenia kosztów pozyskania akcji i zwiększenia efektywności kampanii. Naszym celem było osiągnięcie tych celów poprzez innowacyjne działania marketingowe i promocyjne, co udało się osiągnąć poprzez wysoką liczbę rejestracji oraz przekazanie znacznych kwot na cele społeczne.
Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI
Akcja "Z MIŁOŚCI DO RADOŚCI" miała na celu połączenie działań offline i online w jedną kampanię. Poprzez wsparcie fundacji charytatywnych firma Wawel stworzyła pozytywne skojarzenia z marką i zaangażowała dużą liczbę konsumentów.
Cele akcji:
SERCE ROŚNIE
Druga edycja akcji "SERCE ROŚNIE" opierała się na rejestracji kodów i paragonów z opakowań produktów Wawel. Użytkownicy mieli możliwość wskazywania konkretnych kwot na cele społeczne organizacji charytatywnych.
Cele akcji:
Strategia reklamowa i działania marketingowe:
Przez angażujące formaty reklamowe uzyskaliśmy 2 razy wyższy CTR, niż średni dla Facebooka. Były to m.in.:
MAILINGI
... to nie tylko narzędzie dla e-commerce. Nasze działania przyniosły CR 3 x wyższy w tym kanale, niż z ruchu organicznego:
W pełni rekomendujemy Novem jako partnera przy działaniach ukierunkowanych na uzyskanie konkretnych efektów