Współpraca HardIcez PA Digital Group rozpoczęła się w 2022 roku. Współpraca obejmuje promocję marki Hardice, Lodziarz.pl oraz marek Franczyzowych w kanałach Google Ads, Facebook oraz Marketing Automation.
Firma Hardice jest producentem i serwisem oferującym zaawansowane technologicznie maszyny do lodów, jest również właścicielem Hurtowni Lodziarz.pl. Poza tym marka oferuje również bogatą ofertę franczyzową do której należą takie brandy jak: Lody Bonano, U lodziarzy, Twoja Mobilna Lodziarnia, BubuTea czy Crazy Dog.
Firma zgłosiłam się do nas z prośbą o uporządkowanie działań płatnych, które do momentu podjęcia współpracy były prowadzone chaotycznie i bez planu. Do głownych wyzwań należało:
W rozwiązaniach, które zastosowaliśmy, skoncentrowaliśmy się na efektywnym wykorzystaniu narzędzi marketing automation i strategii, aby sprostać wyzwaniom, które przed nami stanęły:
Wdrożenie Strategia Marketing Automation
Wdrożenie Strategii mediowej
Marketing Automation
Prowadzenie kampanii mediowej Google
W wyniku naszych działań marketingowych, udało nam się osiągnąć znaczący sukces dla klienta. Wdrożyliśmy skomplikowane strategie Marketing Automation i kampanie mediowe, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o 77% oraz zwiększenia liczby transakcji o 87%. Skutecznie obniżyliśmy współczynnik odrzuceń o ponad 40% i zwiększyliśmy liczbę nowych użytkowników o 105%. Dodatkowo, optymalizując koszty reklam w Google Ads, udało nam się obniżyć CPA o 15%. Nasze działania były ukierunkowane na precyzyjne docieranie do grupy docelowej, zautomatyzowaną komunikację z klientami oraz skoncentrowane kampanie reklamowe, co przyniosło imponujące rezultaty dla klienta.
W 2022 roku zleciliśmy agencji PA Digital Group prowadzenie kampanii performance dla naszych głównych marek w celu zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów i poszerzenia współpracy z partnerami biznesowymi. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu udało nam się osiągnąć zamierzony cel. W 2023 roku kontynuujemy współpracę z PA Digital Group, aby dalej poprawiać nasze wyniki sprzedażowe. Jesteśmy zadowoleni z dobrej komunikacji i profesjonalizmu ich zespołu, a jako firma z tradycjami cieszymy się, że możemy odkrywać nowe możliwości w digitalowych kanałach.